Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: spakainas
Data: 2014-12-19 11:01:34
Taip ir nepaaiškinai, kam tau biwairingas. Nieko jis neduoda
absoliučiai. Turėtų būt net tokie geležiukai tarp kontaktų kolonėlėse,
kad galima būtų pajungt tik vienu dvigysliu laidu.
Jei reikia dėl išvaizdos - tai eini ir renkiesi, koks skirtumas. Bet pvz
bent jau man tai kaip tik gražiai atrodo permatoma izoliacija - matosi
pats laidas. Aš sau dariausi iš 2x4 mm berods, tai ir pats storis toks
jau solidus gaunasi - va tau ir vaizdas.