Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-22 21:41:34
o kazin tie visi audiofilai zino, kad sidabras dar smarkiau uz vari
oksiduojasi ir kai kuriais atvejais ziauriai smarkiau :) o auksas nors
ir nesioksiduoja, bet jo elektrinis laidumas yra smarkiai mazesnis uz
vario ?:) todel jusu kilograminiai brangus laidai finale turi
ISMATUOJAMUS (nereiskia kad girdimus) prastesnius REALIUS parametrus nei
mano saba'u 30 metu senumo laidas tiesiai per skyle korpuse prie
garsiakalbiu prilituotas :DDDD o jus tai tikit ir 'girdit' atvirksciai.
isivaizduojat, koks pizdets gaunasi?