Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-20 23:49:36
Elektrinis laidumas (S·m-1)
Sidabras 63.01 × 106
Varis 59.6 × 106

tai jeigu yra 2 x 1 m tarpblokiniai gryno sidabro, ir po 20 cm gryno
vario laido abiejuose aparatų pusėse iki mikruškių, kaip keičiasi
elektrinis laidumas bendro 2x1,4m laido lyginant su tuo jeigu vietoj
sidabrinio 2x1m būtų tas pats varis 2x1m ?

keisčiausia, kad sidabras retai naudojamas vien dėl kainos. Nors ji
atrodytų - nykstamai maža. viso labo 15 usd už unciją. Bet vsigi , kad
visiškai visa instaliacija būtų sidabrinė ESU MATĘS tik audio note
aukščiausių serijų gaminiuose, kurių kainos velniškos..