Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-23 12:39:25
na tie kuriuos man vieninteliam duodavo spresti, per kontrolinius -
fizikos uzduotys pazmymetos zvaigzdute (mokytoja sypsodamasi sakydavo -
nejuokauk, tau tipines per lengvos) , tai va tos uzduotis paprastai
neturi pateiktu ant lekstutes visu kintamuju ir reikalauja pajudinti
bent viena kita papildoma vingi:)

visas reikiamas detales galite pavadinti x, y, z. Tikslas israiska po
lygybes zenkla. O klausimas lyg ir paprastas , kiek pagadina bendra
laiduma dalis prastensio laidumo metalo laido.

pagarbiai