Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-22 21:33:17
On 2014.12.22 09:18, Gediminas wrote:
> Gal viskas ir nieko, tik maza smulkmenele - tau siule ne biwairint, o
> biampint. Del iskraipymu sumazejimo nezinau.

nu pardavejas aisku tam ir pardavejas, kad pakalbet taip, kad pirkejas
patiketu. 50W * 2 = 100W labai greitai susiskaiciuoja ir nepaneigsi, kad
tai netiesa. geras pavyzdys, kai is realiu skaiciu naudos jokios. tiek
pat, kiek is GPS koordinaciu, ten kur stovi tos koloneles.
nei tas resyveris paveza 100W nei tuo labiau koloneles. o apie
aukstadazniu galingumus tai matyt isvis nei pardavejas nei pirkejas
supratimo absoliutaus neturi, kad tokiom formulem argumentuoja sistema
komplektuodami.
aukstadazniui tenka viso labo keletas procentu viso audio signalo galingumo.
todel teisingoj biamping sistemoj puikiai uztenka pvz 30W zemiems ir 3W
aukstiems. ir tai sistema groja viso labo prie 5-10% savo nominalaus
galingumo. ka pardavejas apie 100W audio galinguma namie sneka, turbut
jis vienas ir tokie 'tikintieji' pirkejai ir tezino. gal jis cia apie
tos audio sistemos apsvietimo galinguma kalbejo ?:)