Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-19 02:08:39
Jeigu paziuretumet Focal Utopia Serijos koloneliu pajungimus - ten
biwiringo nerastumet (bent kiek atsimenu, senokai buvo..). - tai turetu
duoti jums daug atsakymu.

Jeigu jums patiko kokios nors koloneles, ir jus jas isigijote, ir ju
galineje dalyje biwiringas, tai ir laidus junkite biwiringinius. Toks
butu mano patarimas (t.y. nenaudokite jumperiu).