Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: locked
Data: 2014-12-23 15:07:01
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:m7bgot$7c2$1@trimpas.omnitel.net...
> na tie kuriuos man vieninteliam duodavo spresti, per kontrolinius -
> fizikos uzduotys pazmymetos zvaigzdute (mokytoja sypsodamasi sakydavo -
> nejuokauk, tau tipines per lengvos) , tai va tos uzduotis paprastai neturi
> pateiktu ant lekstutes visu kintamuju ir reikalauja pajudinti bent viena
> kita papildoma vingi:)

tai va va, tu nepyk, bet sitas tik patvirtina dazna atveji - ziniu gal ir
uztenka, gal net per daug, visa beda, kad ABSOLIUCIAI VISAS jas taiko
(negana to, net sudetingiausius skaiciavimus teisingai apskaiciuoja,
respect) ne ten kur reikia, arba kur tai negalioja ir negali galioti, ir/ar
neitakoja dominancio rezultato konkrecioje technineje
situacijoje/panaudojime :) t.y. taip vadinamas issilavinusio idioto atvejis.
ir ka tu tokiam? skaiciavimai juk teisingi!

ir pamegink kad gudrus tokiam irodyti i kita puse, kad del sito, to, ir ano,
konkrecioje situacijoje/schemoje kokybe kaipo tokia neitakojama. nu tai
nepades net TIE PATYS skaiciavimai, nes tiesiog nera reikiamo mastymo,
supratimo kaip viskas veikia, neduota ir viskas

isikabinimas i ta laiduma (apie signalo greiti laide net nekalbu), tai
primena "sveikuolius" kur isgirde kazkoki maisto prieda nieko daugiau
nebemato, ir valgo dar didesni suda su bele kuom, svarbu, kad tik nebutu to
kazkada isgirsto konkretaus priedo

> visas reikiamas detales galite pavadinti x, y, z. Tikslas israiska po
> lygybes zenkla.

codec jau parase, kaip minimum diametras, nes itariu taikai i skin efekta

> O klausimas lyg ir paprastas , kiek pagadina bendra laiduma dalis
> prastensio laidumo metalo laido.

ir ka? :) laidumas tavo manymu siuo atveju tiesiogiai itakoja kokybe?