Tema: Re: koloneliu laidai
Autorius: Gediminas
Data: 2014-12-19 10:52:43
Jei Lemonos laidas netinka, belieka Nordosta pirkti. Svarbiausi
parametri i ka reiktu atkreipti demesi:

- materiolas. Sidabras aisku geriau nei varis. Cia klausimu kodel kilt
neturetu.
- OFC kuo daugiau 9 po kablelio tuo geriau.
- Capacitance kuo maziau tuo geriau. Maziau parazitiniu triuksmu.
- Inductance kuo maziau tuo geriau. Maziau parazitiniu triuksmu.
- Speed o light. Aisku kuo arciau 100 procentu tuo geriau. Juk norisi
kad muzika kuo greiciau i kaloneles atkeliautu. Nordost Valhalla 96% o
Nordost Odin net 98%. Skirtumas kaip diena ir naktis.
- Ziauriai svarbu laido storis. Kuo storesnis tuo geresnis. Geriau
pralenda zemi. O aukstiems geriau del didesnio ploto sumazinancio skinn
effect itaka.

Svarbiausia kai jungsi laidus jokiu budu nesumaisyk raudono su juodu.
Nors trumpam pajungis atvirksciai laidui iskart kapec. Gaus signala
atbuline eiga, bus sugadintas laidas visam laikui. Niekaip nepragrosi
teisingai niekada. Baisiai nei koki Cicina praleist.