Tema: Re: OT:Re: gavau jumora
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-28 13:38:05
Toxis@ze_yvil_place schrieb:

> Ir, o russelo science and religion? Ir nesukrutino jokiu minchiu smegenuose?

Nu sukrutino, bet matyt ne į tą pusę, kaip tu tikiesi :)

> Gal visgi tada hichens'as su dawkinsu teisus, visems sustabarejusiems reikia leist ishmirt
ir didzhiausia demesi skirt butent jaunosios kartos shvietimui...:)

Tai čia jie anei jokios naujienos nepasakė - _visos_ idėjos o beigi ir
ideologijos pačia plačiausia prasme daugiausia pasiekia / sugeba
sužavėti jaunimą - tam jis ir jaunimas ir taip viskas ir turi būti.

Taip kad, jei jau nori dirbti švietėjišką darbą, kurk naują jaunimo
organizaciją. Tik žiūrėk, kad paskui jie tavęs "nesuvalgytų" ;)

> Nius ash kalbu apie pasaulezhiura ir mastymo buda, ne apie lakstyma paskui...
Nu ir aš apie tą patį :)))

  hm.. o gal visgi ir tas nepraeina:)
O ką, praeina? IMHO apie 50 - antras pavasaris :)) Tereikia tik į
"viešojo intereso" asmenybes pažiūrėti :)))

> Tai mes kaipir po truputi prieiname prie bendros ishvados, kad religija yra mirties baimiu slepimas? ;)

Hmm, kur tu matai tokią išvadą? Faktas, kad egzistuoja du dalykai, pats
savaime dar nedaro jų surištų priežastiniu ryšiu.

Žinoma, negalima neigti, kad klausimo, kas bus po mirties "nagrinėjimas"
užima didelę religinio, net nežinau kaip pavadinti - gyvenimo? - dalį,
bet tai nenuostabu: mirtis yra neatsiejamai susijusi su gyvybe, ji yra
neišvengiama mūsų esybės dalis, todėl ir svarbi mūsų sielos ramybei. Bet
antra ne mažesnė dalis yra gyvenimas ir atsakymo į klausimą "kodėl aš
čia?" paieška.

> Nius, nes musu krikshchionishkoje valstybeje (kuri, nors konstitucijoje yra atskirta nuo religijos praktikoje deja ne) ateistai esti blogis ir velnio sekla =)

??? Nu tu man pavyzdį pateik :) (Davatkų burbėjimai ir mojavimas kumščiu
nesiskaito)

> Pala pala, o ar ne krikshchionishka pasaulezhiura skelbia, kad shis gyvenimas tera pasiruoshimas kitam, amzhinajam? ar mes skirtingas krikshchionybes zhinom:)

Ne, žinom tą pačią, bet vertinam skirtingai. Ir, atleisk, pasikartosiu:
iš tavo teiginių sklida gana paviršutiniškos (bet, sutinku, plačiai
paplitusios) kriškčioniškos pasaulėžiūros žinios. Priežasčių, kodėl taip
yra, daug, ir istorinių, ir žmogiškųjų, ir, galų gale, net ir labai
specifinių lietuviškų :) Bet šiaip jau čia būtų tema įdomiam pokalbiui
prie kavos puodelio, internetas tam per "lėtas" :))))