Tema: OT:Re: gavau jumora
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-27 15:58:18
Here, i fixed it:) (tobish virshuj prikabinau ot:)
atsakymai apacioje

> Jei jau tamstai pradėjai kabinėtis prie formos - tai turėtum rašyti bent
> jau YHWH, jei jau ne יהוה
> tik šiuo atveju nežinau, ar čia tai gerai rodoma, gal likime prie
> lotyniškų rašmenų.

nius hebraishkai ash jo nevadinau todel, kad nemanau, jog daugelis ish chia esanchiu shia kalba supranta (na ash bent jau ne:)

> Teko, teko...

Shardena teko ar dawkinsa?

>  (nezhinau ar yra lietuviu kalba ishleista), privaloma tvarka -
> russell'o science and religion (ir rekomenduojama why i am not christian
> - yra online.. tuoj surasiu....
> http://xahlee.org/Periodic_dosage_dir/_p2/why_not_christian.html )
>
> Įsivaizduok, irgi teko :))) O betgi.... neįtikino. Bet ar turėjo? Beje,
> pats Russelas, kaip suprantu, šiek tiek kitaip matė save ir savo
> pažiūras, negu jį matė (ar norėjo matyti) pasaulis. Bet toliau čia
> reikėtų kraustytis į kokią filosofijos grupę, o tai su sveikata jau
> visai nieko bendro neturi, taigi EOD.

imho, chia kaip mokslishkai vadinama "pezdiosh i pravakacyja";) - lygiai tokia pati, kap kad darvinas, einstein'as ir kiti priesh mirti atsisakinejo savo minchiu ir priiminejo dievuli i savo shirdy - vienintelis "vaistas" nuo to yra kaip pats dawkinsas sake - kai jis gules mirties patale jis lieps yrashinet visas savo kalbas, kad liktu svarus yrodymas, kad nieko jis neatsisake:)

>  ir kitas, "prieshingos partijos" knygas - shtai tada galima bus diskutuoti
>
> Labai dėkui. Ar jau dabar esu pakankamos kvalifikacijos? ;)

Taip :) tik todel replayinau i shita posta - imho jei zhmogus skaito... na ir aishku skaito ne tik cosmo, fhm ir pan - tai dar ne viskas prarasta ;)

>  (nes, darant prielaida, kad smegenys dar nera pilnai atbukintos
> religijos, pastarosios knygos turetu sukelt shiokiu tokiu impulsu
> klausimams).
>
> Impulsus klausimams visų pirma sukelia gyvenimas ir jo "rašomos"
> istorijos: tiek pačios/paties, tiek artimųjų, tiek ir visai atsitiktinių
> žmonių. O atsakymai... Jie ateina per laiką, ypač jei nebijai atsigręžti
> atgal. Ir jie ne visada patinka, beje. Na, bet gal tu dar per jaunas
> gręžiotis, viskam savas laikas :)

Na, yra viena ish teoriju skelbia, kad smegenys ir pasaulezhiura vyrams pilnai susiformuoja tik ties 25 - taigi keistis kaipir nebeturechiau;) Kas del labai megstamu argumentu - "kai pasensi", "kai prarasi" ir pan - jie teparodo, kad religija minta mirtim ir baimem - ir deja po tokiu mirties kultu pasirashyt ash neketinu - taip, sunku savo smegenis perverst nuo "visu laukia rojus ir amzhinas gyvenimas" i tai, kad visgi niek taves nelaukia, bet tiesa pasakius suvokus (ne supratus, o suvokus ir susigyvenus su shiuo dalyku) tai gyvenimas pasidaro dar mielesnis - kai supranti, kad jis skirtas tik vienas ir ji reikia nugyvent kaip galima geriau - todel ash tikrai nemanau, kad budamas viena koja grabe ash kaipir staiga pradesiu tiket isivaizduojamasi draugais;) priedo, ash vis dar tikiuosi, kad toks "laikotarpis" apskritai ishnyks ish zhmonijos leksikono;)

> Asmenins pragaras, beje, dažniausiai mirties nelaukia... Taip kad - jei
> gįšim prie temos apie gyvenimą be mirties - nemirti - ne sprendimas, jei
> baugina asmeniniai pragarai :)))

Pragarus ash paminejau kaip dar viena tokia religija ishgalvojusiu zhmoniu zhaiurumo ir shlykshtumo pvz. Koks nesveikas protas galetu sugalvot dievuli, katras seka tave kiekvienoj, net slapchiausioj tavo esybes kertelej ir uzh ta baudzhia amzhinom kanchiom - net psichopatas zhydu dievulis (taip, tai tas pats krikshchioniu dievulis.. ir musulmonu ;) zhudes moteris vaikus ir tautas, kad ishgyventu "ishrinktoji tauta" juos tiesiog nuzhudydavo ir palikdavo ramybeje - krikschionim to neuzhteko, jie pasiryzhe kankint zhmones ir po mirties _amzhinai_ ... na ish kur tiek pykchio, pagiezhos ir zhiaurumo shioj gerumo ir taikos religijoj?

> Tai tik nesupratau - gyvena jie ten pas tave ar negyvena? :)) Nes pas
> mane tai gyvena, tik ne po lova ir ne pedofilai :)))) Nu gal ir ne
> smurfai, matyti neteko :))
Gyvena.. ir jei nenori po mirties but ishsiusta i gargamelio pili, kur _visa_amzhinybe_ busi priversta lupt svogunus AKIU VOKAIS - privalai jais tiket... jie ish tikro geri ir jie ish tikro ten yra! tik juos pajaust gali tik tyros shirdies zhmones, jei ju nejauti, reishkia shirdis ne pakankamai tyra, bet uzh mazha auka (bazhnychios stogui.. kas su tais stogais visose bazhnychiose, kad visos renka auktas stogu remontui:) ash galesiu pabut smurfu gerio mediumas ir atiduot dalele ju gerio ir shilumos ir tau.. tiesa jei neaukosi ir neatvesi ir savo vaiku ir pazhystamu vaiku - tada tex lupt svogunus gargamelio pilyje...
Garbe papa smurfui!