Tema: Re: gavau jumora
Autorius: flott
Data: 2009-08-28 12:04:11
> matyt nia, delfio beveik neskaitau..
> o smurfai beja yra ne mano kurinys, aukshchiausias pranashas yra tokis
> persona Ghoul (RB)  jis pirmas pajuto ju didiji prisilietima ;)

Pacituosiu komentara :-) Bet smurfai pedofilai.. Sugalvot reikia :-D

http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=23734454

7x,
2009 08 26 14:37
"Kas gali užtikrinti, kad, mokslui vystantis, nebus aptikti ir įvertinti
sekantys lygmenys. Gal taip ir nebus, bet kvantinės fizikos atstovai pilna
burna pradeda šnekėti apie septynmatę visatą."
O kas gali uztikrinti, kad mokslas neirodys, jog egzistuoja smurfai
pedofilai? Juk jau kvantineje fizikoje kalbama apie "m" teorija ir gausybe
dimensiju - gal vienoje ju gyvena ir mineti smurfai pedofilai? Todel
neskubekime atmesti dabar kvailai skambanciu ideju, juk viskas gali
pasikeisti. Sekant tokiu mastymu - negalima atmesti jokios siuolaikiniam
mokslui priestaraujancios idejos. Kas gali zinoti, galbut mikrobangu
krosneles spinduliuoja radiacija (mokslininku isjuoktas teiginys), tad
bukite atsargus, nesisildykite maisto. Ir neskambinkite mobiliaku, nes
gausite vezi. Nenaudokite antibijotiku, juk gali paaisketi, kad jie
nuodingi. Mokslininkai nuolat klysta, kodel turetumeme tiketi nors
menkiausia kruopelyte to, ka jie mums sako? Velniop eksperimentus ir
bandymus, juk pries menkus 300 metu, kai dar nebuvo atsirades siuolaikinis
mokslas ir eksponentiskai patobulejusios technologijos, nezinojome apie
meteoritus.