Tema: Re: gavau jumora
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-27 13:10:30
Iš tavo argumentų matau, kad tavo Dievo supratimas ir žinių lygis
neišaugęs iš darželinuko / praeito amžiaus bobučių lygio, bet tai ne
bėda, reiškia daug vietos augimui ir tavęs laukia dar daug daug atradimų
:)))

O į tavo klausimo, ką daro mokslininkai, atsakys Francis S. Collins
knyga "Dievo kalba", ne per seniausiai išėjo lietuviškai, mačiau Vilniuj
knygyne Gedimino prospekte (kaip jis ten vadinasi, ne centrinis, o tas
kur arčiau aikštės). Pavartyk prie progos, ten būtent tokiems kaip tu
parašyta :))