Tema: Re: OT:Re: gavau jumora
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-27 18:41:42
Toxis@ze_yvil_place schrieb:
> Here, i fixed it:) (tobish virshuj prikabinau ot:)
> atsakymai apacioje

> nius hebraishkai ash jo nevadinau todel, kad nemanau, jog daugelis ish chia esanchiu shia kalba supranta (na ash bent jau ne:)

Tai nereikia suprasti :) Užtenka žinoti, kas yra kas :)) (Aš irgi
nesuprantu, jei ką)

>  >> Kad pabandyti pamatyti ir kita puse, siulychiau pavartyt dawkinso knygas
>
> Shardena teko ar dawkinsa?

Dawkinsą

> imho, chia kaip mokslishkai vadinama "pezdiosh i pravakacyja";)
- lygiai tokia pati, kap kad darvinas, einstein'as ir kiti priesh mirti
  atsisakinejo savo minchiu ir priiminejo dievuli i savo shirdy -
vienintelis "vaistas" nuo to yra kaip pats dawkinsas sake -
kai jis gules mirties patale jis lieps yrashinet visas savo kalbas,
  kad liktu svarus yrodymas, kad nieko jis neatsisake:)

Nu nu, būtų įdomu pamatyti ar išgirsti :))) O šiaip tai anei joks čia ne
vaistas šiais laikais, ir nuo to, kad tavo nuveiktų darbų - o ką jau
kalbėti apie mintis ir pažiūras - po to, kai tu jau negali pasipriešinti
(net numirti nebūtina) niekas neiškraipytų ir nesistengtų panaudoti
saviems - tiek labai "geriems", tiek labai egoistiniams - tikslams,
apsaugos nėra anei jokios. Na gal, ir tai tik kurį laiką, didelė pagarba
konkrečiai asmenybei (arba visiškas jos bereikšmiškumas, tada ji tiesiog
užmirštama ir nieks nieko nebeiškraipo ;) ). Jei liksime prie temos, tai
ir Jezus tam pavyzdys :))) Bet šiaip jau tai yra praktiškai
neišvengiama, vien tik dėl labai selektyvaus žmogaus atminties mechanizmo.

> Na, yra viena ish teoriju skelbia, kad smegenys ir pasaulezhiura vyrams pilnai susiformuoja tik ties 25 - taigi keistis kaipir nebeturechiau;)

Ne ne, tu ne taip supratai: nuo to amžiaus jie pradeda galvot kaip
žmonės ir su jais galima pradėti protingai šnekėtis :)))

O jei rimčiau - iš tikrųjų labai daug žmonių dėl vienokių ar kitokių
priežasčių kažkuriuo savo gyvenimo momentu nustoja bręsti kaip
asmenybės. Ir jei tai atsitinka jau 25, tai, patikėk, paskui su tokiu
50-mečiu kalbėti ir juokinga, ir liūdna. Todėl linkiu tau dar keistis
daug daug metų :))

  Kas del labai megstamu argumentu - "kai pasensi", "kai prarasi" ir pan
  - jie teparodo, kad religija minta mirtim ir baimem -

Šitie argumentai patys savaime yra ne religijos, o daugelio žmonių
gyvenimiškos patirties. Ir jau nebežinia nuo kurių laikų senimas šitaip
aiškino jaunimui, o baisus ir patvirkęs jaunimas jų neklausė :)))

  ir deja po tokiu mirties kultu pasirashyt ash neketinu

Hmm, kodėl "deja"? ;)

tai gyvenimas pasidaro dar mielesnis
  - kai supranti, kad jis skirtas tik vienas ir ji reikia nugyvent kaip
galima geriau

Šitos pažiūros visiškai niekaip nesikerta su krikščioniška pasaulėžiūra...

  - todel ash tikrai nemanau, kad budamas viena koja grabe
  ash kaipir staiga pradesiu tiket isivaizduojamasi draugais;)

Pakalbėsim apie tai susitikę "anoj pusėj" ;)

  priedo, ash vis dar tikiuosi, kad toks "laikotarpis" apskritai ishnyks
ish zhmonijos leksikono;)

A, tikrai, buvau pamiršus :)) Tai tada ilgai teks man tamstos laukti
pokalbiui :) Nu ką padarysi :)