Tema: Re: gavau jumora
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-27 12:23:22
:)))))))))))) tiesiog rukyt beleko ka randi vieshajam transporte po sedynem nereikia ir negirdesi balsu, kuriu nera ir niekad nebuvo.
Heh, man shtai idomu, kaip religingiems zhmonems su fizika/astronomija - bo matomoj visatoj dievulio kaipir nieks dar nerado, o jei jis butu kur, dabar nematomoj visatoj, jo balsas eitu miliardus metu iki tikinchiuju galvu, taigi taip isheina, kad melstis yra kaip minimum nepraktishka:)