Tema: Re: gavau jumora
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-27 13:38:54
:) chia deja jus klystate, mano dievuliu (kodel jus shi zhodi rashot didzhiaja raide? jei rashyt didzhiaja, tai vadinkit vardu - Jahve (kaip suprantu shitam ishgalvotam draugui pardavem smegenis?:) pazhinimai neapsiryboja bazhnychiu propoganda, bet deja turejau dzhiaugsmo studijuot tiek religiju istorija, tiek religiju filosofija (per kurios darba vos neishlekiau ish univeros:) - taigi ir skaityt teko daugiau nei vieno nelaimelio pleshomo jo moksliniu zhiniu ir ykaltu dogmu apologija (chia gi jusu siulomasis Collinsas nera labai originalus, jei siulyt propoganda verchiau jau siulyt Pjera Tejara de Shardena)..
Kad pabandyti pamatyti ir kita puse, siulychiau pavartyt dawkinso knygas (nezhinau ar yra lietuviu kalba ishleista), privaloma tvarka - russell'o science and religion (ir rekomenduojama why i am not christian - yra online.. tuoj surasiu.... http://xahlee.org/Periodic_dosage_dir/_p2/why_not_christian.html ) ir kitas, "prieshingos partijos" knygas - shtai tada galima bus diskutuoti (nes, darant prielaida, kad smegenys dar nera pilnai atbukintos religijos, pastarosios knygos turetu sukelt shiokiu tokiu impulsu klausimams).
Aukshchiau ishreikshti mano pakliedejimai apie gyvates ir maldas, turejo but suprasti kaip pokshtas, o ne kaip nenuginchyjami argumentai priesh dievuli - deja yrodyt, kad nematomo, negirdimo ir jokiais prietaisais neaptinkamo dievulio, kuris skaito tavo visas mintis ir uzh jas paruoshes tau asmenini pragara po mirties.. bet visgi tave myli... ir rupinasi del odos ant mano penio... deja, kad jis neegzistuoja _irodyti_ negalima.. kaip ir negalima yrodyti, kad po mano lova gyvena nematomi ir negirdimi, bet jauchiami tik tyros shirdies smurfai pedofilai...