Tema: Re: gavau jumora
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-26 12:55:48
"ig" <stop@spam.lt> wrote in message news:h7127n$e1s$1@trimpas.omnitel.net...
> Biski uzkniso klausyt to veblenimo, neturiu as 500 metu :D beklausant puses
> ir beskaitinejant komentarus aplink, kilo minciu - jei mirtis neragins, tai
> niekas nieko gero ir nenuveiks, tiksliau rezultate per gyvenima nuveiksi
> tiek pat, tik daugiau sh pramalsi

chia panashaus "svorio" argumentais, kaip ir argumentas "jei nebutu dievulio tai visi imtu vogt ir zhudyt" - kitaip tariant bullshit;) zhmones daro ir ishradineja ne del to, kad mirs, tai yra zhmoniu natura - ieshkot, dometis, klausinet - tik aishku 2000 metu diktaturos skelbiusios, kad bet koks pazhinimas yra didzhiausia nuodeme (net sukurusios mitologija paremta tuo, kad pazhinimas yra pirmine ir nenuplaunama nuodeme - nuo kokio medzhio obuolius valge mitiniai adomas su ieva?)
Imho tai atvertu labai dideles perspektyvas - kai tu zhinai, kad "iki tiek ir tiek tau reikia surimtet, nes reikia dirbt ir kaupt pencijai, iki tiek ir tiek reikia pasigimdyt vaiku, nes velesnis gimdymas gali but komplikuotas, iki tiek ir tiek tau reikia padaryt ta ir ta, nes veliau nusensi ir to daryt nebegalesi". O kaip visas pasaulio laikas tau prieshakis, tu gali ishmest deshimtmeti, heh, ar net shimtmeti tyrinedamas skirtingas kulturas, gyvendams skirtinguose krashtuose (chia tik pavizdys)..

. Antra sustabdyti senejima, tai nelygu
> isgydyti viso pasaulio ligas, todel jei atsiputes gulesi prie teliko su
> cipsais ir nesirupinsi sveikata, tai numirsi nuo kokio infarkto po tiek pat
> laiko kaip ir be piliuliu nuo senejimo.

O vat visgi reikejo perzhiuret viska, ir paskui rashyt:) - Kodel nuo infarkto nemirshta 16likmechiai (na gerai, normalus 16likmechiai:) - todel, kad organizmas turi "savigydos", atsinaujinimo mechanizmus, kurie begant laikuj tiesiog nustoja funkcionot - jei pavyktu tuos savygydos/atsinaujinimo mechanizmus pravalyt ir priverst veikt, tu budamas 85 ar 168 jausies kaip 16likos (heheh, t.y. ne "niekas manes nesupranta, todel ash ishsiskusiu skiautere" 16likos, bet galiu miegot ant zhemes ir atsibust zhvalus, galiu gert iki belekiek ir nejaust pachmelo 16likos:). Tai nereishkia, kad taves nekankins kokios nors kitos ligos, bet butent senatviniu ligu (parkinsonas, infarktai insultai etc) galima ishvengt...

> Arba nuo to pacio vezio...

Imho tai irgi laiko klausimas :)

> Realiai
> ilgai ir laimingai isgyventu tik uber unikalus sveikuoliai nuo gimimo.

butent, kad ne... be abejo, jei tu sedesi prie teliko ir misi chipsais, matyt tiesiog nesulauksi net pirmu zhingsniu:) ash nesakau, kad atsiras stebuklingos tabletes, kurios shtai ir padarys tave supermenu - save prizhiuret vistiek reikia - bet nereikia nustekent iki tokio absurdishko lygio kaip rasho aukshchiau esanchoje blevyzgoje:)

> Greiciausiai jie atsiskirtu kaip mazense valdanti rase, o like toliau dirbtu
> maximose ir gimdytu vaikus savo pamainai.

Nius mano tikslas tokiu atveju priklausyt tai rasei:)