Tema: Re: OT:Re: gavau jumora
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-28 12:05:33
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:h769fl$49a$1@trimpas.omnitel.net...

> Dawkinsą

Ir, o russelo science and religion? Ir nesukrutino jokiu minchiu smegenuose?
Gal visgi tada hichens'as su dawkinsu teisus, visems sustabarejusiems reikia leist ishmirt ir didzhiausia demesi skirt butent jaunosios kartos shvietimui...:)

> Ne ne, tu ne taip supratai: nuo to amžiaus jie pradeda galvot kaip
> žmonės ir su jais galima pradėti protingai šnekėtis :)))

;))))

> O jei rimčiau - iš tikrųjų labai daug žmonių dėl vienokių ar kitokių
> priežasčių kažkuriuo savo gyvenimo momentu nustoja bręsti kaip
> asmenybės. Ir jei tai atsitinka jau 25, tai, patikėk, paskui su tokiu
> 50-mečiu kalbėti ir juokinga, ir liūdna. Todėl linkiu tau dar keistis
> daug daug metų :))

Nius ash kalbu apie pasaulezhiura ir mastymo buda, ne apie lakstyma paskui... hm.. o gal visgi ir tas nepraeina:) Gal visgi tiesa yra ta, kad mes niekad nesuaugam, mes tiesiog ishmogstam elgtis vieshumoje (kai kam visas pamokas ir visas zhinias ishtrina keli/keleta shimtu gramu shnapso:)

>  Kas del labai megstamu argumentu - "kai pasensi", "kai prarasi" ir pan
>  - jie teparodo, kad religija minta mirtim ir baimem -
>
> Šitie argumentai patys savaime yra ne religijos, o daugelio žmonių
> gyvenimiškos patirties. Ir jau nebežinia nuo kurių laikų senimas šitaip
> aiškino jaunimui, o baisus ir patvirkęs jaunimas jų neklausė :)))

Tai mes kaipir po truputi prieiname prie bendros ishvados, kad religija yra mirties baimiu slepimas? ;)

>  ir deja po tokiu mirties kultu pasirashyt ash neketinu
>
> Hmm, kodėl "deja"? ;)

Nius, nes musu krikshchionishkoje valstybeje (kuri, nors konstitucijoje yra atskirta nuo religijos praktikoje deja ne) ateistai esti blogis ir velnio sekla =)

> tai gyvenimas pasidaro dar mielesnis
>  - kai supranti, kad jis skirtas tik vienas ir ji reikia nugyvent kaip
> galima geriau
>
> Šitos pažiūros visiškai niekaip nesikerta su krikščioniška pasaulėžiūra...

Pala pala, o ar ne krikshchionishka pasaulezhiura skelbia, kad shis gyvenimas tera pasiruoshimas kitam, amzhinajam? ar mes skirtingas krikshchionybes zhinom:)

heh, tikekimes =)