Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: Dex
Data: 2009-07-02 14:28:01
tikrai kristola turejai omeny? gal brilianta norejai parasyti? :)
kristolas visai negirdejau kad atsparus butu ir gretinamas su
deimantais...na bet cia OT.

O jei rimtai, ne apie vizualini atskyrima ir kalbejau, o apie REALIAS
savybes, kuriomis jie pasizymi. T.y. dalis "chemijos" nemegeju laikosi
poziurio, kad kai vartoji kazka i skrandi, tai organizmui labai rupi, ar
ta druska naturalios kilmes, ar sintetinta ("chemija"). Ibo jis geba tai
atskirti.

Siulau nevystyti diskusijos sia linkme, nes tiesa vis vien kazkur anapus.

Kazkas ten apie vandeni klause?
tai jei esi didis chemikas, apibudink man chemiskai dvi vandens
molekules, viena is indo, kuris klausesi mocarto, kita is stiklines,
kuriai buvo istartas uzkeikimas.

Kai mokesi man tai simboliais uzrasyti(H, H, O), tada galesim testi
diskusija, o kolkas nematau reikalo.

Dex