Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: locked
Data: 2009-07-01 11:54:31
maziau svaigimo daugiau mastymo, o tai panasaus tipo nekompetetingos is
pirsto lauztos nesamones jau tampa tavo ir kai kuriu kitu zmogeliu
skiriamuoju pozymiu, nelabai gerai kai pamates vieno is ju zinute jau netgi
90% itari kad bus eilinis prietaringas nieko nesuprantancio pasvaigimas, ir
net nesvarbu apie ka. ypac veza kai koks kausas megina izvelgt kazka
dalykuose kurio net pagrinduose nieko nesupranta, o dar kai prasideda
kazkokie meginimai kazka irodyti remiantis absoliuciai subjektyviais
pastebejimais ar nekonktroliuotais atsiprasant tyrimais tai.... vieta
turguje prie davatku, ne daugiau. su tokiais zmogenais galiu bendrauti tik
kai prisigeriu, tada sau galiu leisti nusisneketi, nes zinau kad galiu
kalbeti bele ka ir anas priims kaip fakta, atpalaiduoja nuo mastymo, bet
visgi ilgainiui uz*isa anksciau ar veliau.