Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: CatBlack
Data: 2009-07-01 14:20:14
Nesupratau, o tai buvo lietus ar ne?

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:h2ffgn$g7j$1@trimpas.omnitel.net...
koks skirtumas? man svarbu is ko teisybe apie orus  isgirsiu, o ne kaip
vadinasi-pasakos, kalnu giesme , prognoze ar III simfonija. Kaimietis
juokiasi is manes, vakare i dangu ziuredamas, kai as jam sakau-ryt pranese
silta ir be lietaus. Ir akurat-rietavo turgus tuscias. Miescionys su
masinomis suvaziavo (internete prognozes mate) , kaimieciu baveik visai
nebuvo, mat nuo vakaro saldziai parpe, zinodami, kad bus lietaus :)))))))

GALI STALA VADINTI ARBUZU, BET VISTIEK NEPRADESI JO VALGYT