Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-01 21:27:16
ne, nu daba tai jau palauk ;) mano tėvai seniau agurkus pirko
belekur -pardėse, turguj, iš ūkinykų, pagal visokius ten požymius -
dygliukus, nedygliukus - skirstydavo, kurie tinkami marinuoti ir kokiu būdu
tinkami marinuoti (visi ar pjaustyti). Ir puikiai stovėjo beigi nešaudė tie
agurkai, ir buvo skanūs (kas talkų myte buvęs, gali patvirtinti :) Todėl
svarbu, kaip minėjo chebrytė, veislė. Ir svarbu chemija - tinkamas
marinatas.

pas many, beje, ir niekad neišaudė. bet aš niekad jų ir nedariau ;)