Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-02 08:40:53
kaip minėjau, žemės ūkis ne mano sritis, tai negaliu daug pasakyti, kiek
antibiotikai pereina į augalą. Bet dėl pasakymo, kad antibiotikus reiks
išmest - čia jokia ne naujiena. DABAR naudojamus antibiotikus reiks kuriam
laikui paslėpti ir naudoti kitus, kurie dabar nenaudojami. Lyginant su
žmogum, bakterijos mutuoja ir prisitaiko labai greitai ir žuvę keliolika
milijardų neturi įtakos keliolikai milijardų išlikusių