Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: CatBlack
Data: 2009-07-02 13:56:51
Taigi taigi, zveriukus ant batu, o mesyte - lauk:)

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
aš neseniai vienai chemijos baimės kamuojamai poničkai papasakojau, kaip
valgomoji druska vandenyje skyla į Na+ ir Cl- ... Ana ir klausia, o ką
daryt, kad neskiltų. Nieko, sakau, čia toks jau dėsnis :) Todėl, sako, aš
druskos ir nevartoju ... :)
čia mano pati mylimiausia ponička "moksliniams" pokalbiams. pvz, apie
vegetarizmą, kad nereiktų žudyti zvirukų, ir apie odinių batų avėjimą, nes
viskas turi būti natūralu ...

o šiaip liaudyje pvz., soda yra gerai, ja reikai keisti "cheminius
ploviklisu ir pan.  nelaimes. o vat natrio karbonatas yra chemija. O E 500
yra tiesiog tragedija ir tt. ;)