Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-01 13:21:57
rimtais snukiais, rimti dedes , per rimta laida snekejo, kad sukurtos trasos, kurios padaro augalus atsparesnius. Pasirodo tos trasos -kazkokiu antibiotiku pagrindu. Reziume-kramtydamas tuos augalus, zmogus gaus pastoviai kazkokia doze antibiotiku, ko pasekoje-ilgaainiui issivystys stamai, kurie jau bus atsparus antibiotikams. Kazkoks dede (genetikas?) ,turintis mokslini laipsni, pranese, kad po 20 metu galesim visus antibiotikus ismest i siuksliu deze, nes jie NEBEVEIKS.... Gal sakau-jeigu antibiotikus sugeba dirbtinai sukisti i augala, gal ir vitaminus galima? Na, velgi, cia tik mano pasvarstymai :)))))