Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-01 22:12:07
as gi nesiginciju :))))) Nuo veisles priklauso, bet sakau-per tiek metu per bobutes rankas irgi daug tu veisliu praejo. Itartinai visos jos tiko, o stai as , kokia beatvezciau-vis netinka (didelis gendanciu stiklainiu) Tad darau isvada-gal pirktiniai kokiomis trasomis perserti, gal kaip apdorojimi kokia chemija-nu nesilaiko jie ir viskas. Burtai kazkokie-jau pradejau itarinet, kad bile ka ......nu nesakysiu ka, o tai visai durniumi apsauksit :)
P.S.o del marinato-taigi uzsiminiau-visi kiti faktoriai-patalpa, svara, rankos, receptai, komponentai-taigi viskas tas pats budavo, ir tik agurkai prakeiktieji mano , atveztiniai:)))))