Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: CatBlack
Data: 2009-07-01 12:33:27
Ale skaitai tu mano mintis :)

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:h2fa55$7h0$1@trimpas.omnitel.net...
aš nesu girdėjusi, kad vitaminus ekstraktintų iš augalų - tai įmanoma, bet
labai brangu. Tokiu atveju džiovintas augalas bus pigesnis ir duos daugiau
naudos, nes, kaip sakyta, ne vitamine esmė, o tame kas pateikiama su
vitaminu. Mineralais augalai prisotinami juos tręšiant dirbtinėmis trąšomis,
tarp kitko. Tai pervirškinus tavo aprašymą, tos tabeltės gaminamos iš
neekologiškų augalų :) Vitaminus augalai sintetina, o ne iš dirvos jama,
todėl labai abejoju, ar įmanoma augalus vitaminais šerti, kad jie jų daugiau
turėtų. Mano galva, jei ten ir yra kažko "natūralaus", tai nebent džiovintas
lapas, sumaišytas su sintetiniais vitaminais :) Jeigu tai nėra vaistinėse
parduodamas arba net receptinis preparatas, ten gali būti belekas viduje ir
belekas parašyta - jie netikrinami ir jų vienintelė užduotis - akivaizdžiai
nepakenkti :)