Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-30 20:57:07
natūralus vitaminas, cheminis vitaminas :)
Vitaminas yra cheminė medžiaga, tam tikra formulė, visiškai nesvarbu iš
natūralių ji medžiagų ištraukta ar sudėta iš cheminių. "Natūralūs vitaminai"
reiškia vitaminus, randamus natūraliuose produktuose. Ir esmė bei
įsisavinimo privalumas yra tas, kad "natūralus" vitaminas yra su tam
tikromis medžiagomis, su kuriomis organizmas moka jį įsisavinti. Todėl
"natūralūs vitaminai" tabletėse yra reklaminis posakis, neturintis prasmės.
Tačiau kartais ir į tabletes deda papildomų medžiagų, pagerinančių
įsisavinimą pvz., nustatyta, kad kalcis geriausiai pasisavinamas iš kalcio
citrato (čia mineralas, bet ne tai svarbu). Tad skirtumas yra tik tos
medžiagos, su kuriomis vitaminas patiekiamas, o ne pats vitaminas. Ir, deja,
dar dažnai nežinoma, būtent kokios medžiagos pagerina kokio vitamino ar
mineralo įsisavinimą. Jei tai būtų žinoma, nebūtų visai jokio skirtumo tarp
sintetinio ir natūralaus vitamino