Tema: Re: Amway maisto papildai ir vitaminai
Autorius: ALORA
Data: 2009-07-02 14:15:04
:)) žynocia, man kartą rodė šlifuotą krištolą, deimantą ir dirbtinį
deimantą. Nu ir nifiga jie nesiskiria :) Man gražiausias pasirodė Swarowski
krištolas, brangiausiasis labai džiaugėsi:))
žodžiu, reikia būti specu, kad atskirtum, taip juvelyras ir pasakė.
Skirtumas pasimato dėvėjime, krištolas ne toks atsparus, o deimantas, kaip
žinia, atspariausia natūrali medžiaga ar kažkastentokio.
Beje, per teliką mačiau, jei labai labai nori ir turi daug bapkių, iš savo
mirusio artimojo pelenų gali užsisakyti padaryt dirbtinį deimantą ... niu,
čia toks oftopikas, bet gal ir gražu būtų po mirties pavirsti ne į humusą, o
į deimantą :)