Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-03 21:09:38
Zinai, kai vaziuoju is lietuvos i lenkija ir atgal lengvuoju automobiliu, beveik visad stabdo pasienieciai ir su visais sveikinasi, kol zmona nemokejo lietuviskai prasinejo jos dokumentu, mano neprase niekad. Svetimi musu zemeje yra pakankamas pretekstas pasidomet ka jie cia veikia. Pats pasakoji apie terorizmo gresme, ir stebiesi kodel profesonalai susidomejo itartinais asmenimis? Prisimink kaip odesoje sukele gaisra, kijeve saude i mitinguojancius visai nepanasus i musulmonus. Provoslavai provoslavus taip sakant.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/