Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-30 13:43:18
Ka tuom nori pasakyt? Jei zydas kiaulienos nevalgo, tai ir mane Lietuvoje turi baust , pagavus kiauliena valgat? Prie ko rusai ir zaidimas ju miskelyje su nato iniforma? Mes lygiuojames i rusus? Tipo-tardami, kad jie nesamones daro, tai ir mes darysim? Jie rusas sudinas vaikscios, rekomenduosi nuvaziuot , paziuret ir issisudint bunant cia, Lietuvoje?

Keisti tie tankistai :)