Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Kesha
Data: 2017-05-31 13:26:06
> Na tai snekek taip, kad butu imanoma susigaudyt :)

aš tik reiškiu savo nuomone, o ne darau kažkokias analizes, pagal tai
kas, ką ir kur pasakė, parašė.

>  Policijos vedeju reikia netiket, o tai ka Kesha siulo-neimanoma suprasti.
> Laikai tokie.

tai gal tiki ką ir kunigas sako, aš tai - ne, taip pat ką ten kas peza
per teliką irgi nelabai kreipiu dėmesį.

> maksimoje kasininke tiki, kai jinai tau pranesa apie apie pirkiniu sumos
> dydi?  Nesuabejoji jos kompetencija?

ja netikiu, nes pagal civilinį kodeksą, tikiu kaina parašyta
parduotuvėje ant kainų etiketės, todėl tikrinu kainą čekyje ir kokia
buvo etiketėje, jei nesutampa, tai parduotuvė turi parduoti man už tą
kainą, kuri yra etiketėje, o ne kasininkės kompiuteryje.
Tai va, aš net kompiuteriais nepasitikiu ;)