Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Gintas
Data: 2017-06-01 09:40:51
Pavargau.
Policijos komunikavimo skyrius-tam ir egzistuoja, kad komunikuoti su visuomene, pateikti jai ivykiu vertinimus, nes visuomenes nariams nera galimybes patiems nuvaziuot i miska ir vertinti , kas ten kaip ir ka vilkejo. Policija valstybine istaiga. Joje dirbantys pareigunai vykdo valstybes jiems deleguotas uzduotis, jie atstovauja valstybe. Taip kaip ir teiseja.

Tave, kaip  visuomenes nari, policijos pareigunas informavo kas ten nutiko Nemencines miskuose. Gali tiket, gali ne. Taip kaip ir teiseja-gali tiket ka jinai tau sako, gali netiket :) Taciau savo atstovu lupomis valstybe isreiske savo vertinima ir nuo to vertinimo priklausys pasekmes. Gali kalejiman pasiusti, gali krata namuose atlikti. Taip, skusti gali. Bet kol neapskusi ir neirodysi pareiguno klaidos-bus vertinama taip ir ne kitaip, su atitinkamomis pasekmemis

Aiskinu kaip darzelinukui.