Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Kesha
Data: 2017-06-01 11:38:00
> Nesinoretu tu kojiniu devet, jei zinociau, kad jas Aro pareigunai sugalvos
> tikrinti, veidu i zeme pagulde. Kas esu, ka deviu ir kodel. O paskui
> atsakingas policijos pareigunas informuos visuomene: buvo aptiktas pilietis
> nesiojantis priesiskas rusiskas kojines miske. Zjb!

tai dėvėk ką nori (tik šachido diržo gal ne), tikrinimas-netikrinimas
nuo to nepriklauso, be to gerai būtų žinoti savo teises irgi - tas
labai padeda išvengti visokių nesusipratimų.
o va jei eisi su šautuvu, ar gan panašiu daiktu į tai, užsimetęs ant
peties, tai tikimybė būti patikrintam išauga gan drąstiškai, o jei
tokių eina ne vienas, tai atsiranda dar ir koeficientas didesnis už
vienetą, tai tikimybei.