Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Tomas
Data: 2017-05-26 09:59:36
Sakau, kad kelintus metus valkioja diversanto, uzhsimaskavusio priesho stererotipa, banalu ir niekam tikusi - kas tiko Kryme, nemanau kad tiktu cia. 
Ruskiu specnazas jei pradetu kazhka Lietuvoje, manai tai darytu apsirede rusishka uniforma be skiriamuju zhenklu? Ash tai manau, kad uzhsidetu NATO kurios nors shalies ekipuote, manai jiems tai problema? Na ir ar pultu skambint 112 lietuvis, pamates JAV dalini? Ar Aras imtu guldyt ant zhemes JAV kareivius? Netiketumo faktorius.

"tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message news:og7bdo$57a$1@trimpas.omnitel.net...
> ke?
> 
> -- 
> 
> t.
> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message 
> news:og63r9$2b6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kodel zhalius isikando?
>> A nebutu paskui "oj, ups", kai orda ateitu su JAV arba vokieciu uniformom, 
>> arba su LT?
>>
>> "tomasz" <nera@pasto.lt> wrote in message 
>> news:og4fqq$q3n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai visko gali but.
>>> orda eis per visus galus.
>>> per sienas, per traukinius, is lektuvu ir juru uostu.
>>> na ir komunikacijas bandys nukilint.
>>>
>>> -- 
>>>
>>> t.
>>> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
>>> news:og4558$iem$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Idomus dalykas tik: kodel nekonvencinio karo, diversantu ir pan. "zhaliu
>>>> zhmogeliuku" scenarijus tiek zhmones, tiek atitinkamos tarnybos 
>>>> modeliuoja
>>>> taip banaliai? Kazkokie ginkluoti su chaki ir shaunikais kazka daro
>>>> mishke? Ka ten blet daryti shiais laikais tam mishke diversantams, jie 
>>>> ka,
>>>> durni? Ar tik ne efektingesnis scenarijus butu su 1812 metu pavyzdzhio
>>>> prancuzu uniformom shturmuot Seimo rumus, arba tvarkingiems 
>>>> kostiumuotiems
>>>> "klientams" paimt finansu, komunikaciju, administracines istaigas.
>>>>
>>>> "Bananasas" <noname@harvard.edu> wrote in message
>>>> news:og21b9$odc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> http://bendraukime.lrytas.lt/reporteris/2017/05/23/news/zaidimas-nemencines-miskuose-baigesi-uzristomis-akimis-ir-smugiais-i-sonkaulius-1356709/
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>