Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-29 15:54:41
todel ir sakau-kodel internete taip kisama , kad apranga buvo prorusiska?  Ir tai  sako Policijos departamento Komunikacijos skyriaus vedėjas Ramūnas Matonis. Isivaizduok-vedejui , sedinciams kazkur toli, kabinete, buvo informuota, kad dalis kombinenzonu buvo butent prorusiski! Kazin, o vedėja informavo , kokie buvo kiti kombinenzonai? Proturkiski? Provalstietiski? Proamerikietiski?  Prolietuviski? Jeigu kitu kombinenzonu stiliaus nenurode, kuom tie prorusiski kombinenzonai tokie svarbus, kad juos reikejo nurodyti kazkur sedinciui policijos vedejui?