Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-01 14:29:22
Nu bet matai durni tie rusai puldami komanciais neapsirengs ......

"Tomas"  wrote in message news:ogokn1$g0b$1@trimpas.omnitel.net...

Jei su 12 draugu lakstysi po mishka apsiredes komanciu vado apranga ir
plunksnomis - greiciausiai nieks taves netikrins. Bet jei jusu visa gentis
laikys rankose daiktus, 1:1 panashius i AK - tikimybe buti paguldytam ir
patikrintam gerokai padideja, nors komanciai Lietuvai yra draugingi.