Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: Kesha
Data: 2017-05-29 15:13:20
Aš net neskaitęs durnalistų sapalionių žinau (ko gero kažkur per žinias
išgirdau, o poto pasitikslinau), kad buvo rasti pas kažką iš tų
savadarbiai sprogmenys, o tai pakankamas pagrindas kratoms.
BTW sprogmenys ten greičiausiai, a lia margancovkinių bombikių, kiek
žinau, tai paprastai elementari tokia bombačkė aplipdyta dažų
rutuliukais, būna originalių, bet kaina ko gero kandžiojasi, tai ir
gaminasi savo.
Ir beje ten ne visai orinukai, o dažasvydis...