Tema: Re: verkia Gintas ir Audrys
Autorius: gyntaso sesele
Data: 2017-05-24 00:14:37
"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
news:og2308$psv$1@trimpas.omnitel.net...
> pirmiausia turbut profesionalumo tikejosi. Bet lietuvoj profesionalu jau
> beveik nera, o tik isterikai. Rusai puola? O siena kaip kirto? Tai gal vis
> gi ne rusai, o nuosavi civiliokai?

tu teisus, visada reikia pagalvoti pries kazka darant, ir kuo ilgiau - tuo
geriau, esme yra teisingas sprendimas, kad ir paveluotas, kai jau yra auku

as tai irgi jei tamsioje gatveje pamatyciau kad koks nors audrysas lyg ir
puola motera, lyg ir segasi klyna, tai siek tiek parakinejes nosi
subegiociau namo atsinest ziuronu, arba apskambinciau draugelius, gal kas
turi ir gali privezt, nes matot, yra itarimas cia sioks toks, o artyn eiti
baisu. galu gale, kas jeigu ten apskritai nieko baisaus, tik filmuojamas
koks nors rusijos finansuojamas filmas, eiline telenovele, ir zmones tiesiog
nekaltai pamirso ta registruot atitinkamose vietose, kad niekam nekiltu
klausimeliu.

> Ir ne medininkuose gi bajeravo.

yra tiesos. as kaip gyvenantis ne medininkuose (reiskia niekam jokio itarimo
kilti neturetu) tai planuoju toki kaipo projekta, kaipo pusiau bajeri,
pasiimti cemodana, sone prilipdyti kitaiska countdown taimeri dideliais
raudonais sviecianciais skaitmenimis, uzsidesiu marliu ant galvos ir eisiu
po oro uosta pasivaikscioti, o kai gausiu per savo durna galva tai bus proga
duoti idomia medziaga kokiam nors iki kaulu smegenu nemirtingai sovietskam
portalui, arba gal jei nusisypsos laime tai net NTV priims videomedziaga
nufilmuota mano supistai jankiskos GOPRO kameros

> tuoj turbut pirstelejimas kilometro atstumu nuo prezidenturos bus
> vertinamas kaip duju ataka.

cia tai irgi negali zinoti, viena karta paskambinau i policija ir nu ryskiai
juokingu balsu (tokiu, kad nu jau tik vyyysiskas debyylas patiketu)
pranesiau kad ten kazkur padeta bomba. ant galo dar nx pasiunciau. nu ir vis
tiek asilai ejo tikrinti, trukde eisma, ir benzino tiek isnaudojo del kurio
vis verkia kad neskiria pakankamai pinigu. tai nezinau kuom dar jie
patiketu, itariu jei pasakyciau, kad mano naminis aids uzkrestas karvelis
skrenda pas prezidenta tai irgi i bunkerius visa prezidentura uzsidarytu