Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-29 19:50:57
Aišku, labai blogai korupcija, vagys ir t.t. Tik jeigu iškyla
pasirinkimas tarp to, kuris pavogs keletą milijonų, bet nestabdys
Lietuvos žengimo pirmyn ir tarp to, kuris nepaims nė cento, bet savo
kvailomis iniciatyvomis padarys nuostolio ar sudarys sąlygoms kitiems
prisivogti už milijardus, tai balsuoju už pirmąjį. Aišku, turiu savo
supratimą kas yra liberalizmas, kur ir kaip taikyti laisvos rinkos
principus, ir ta nuomonė toli gražu ne visada su tampa su mūsų LLS.
Beje, ir kiek pabuvę valdžioje nepadarė daug to, ko norėjosi bei padarė
nemažai to, ko nesinorėjo. Bet, kaip jau nekartą rašiau, per kiekvienus
rinkimus tenka rinktis mažesnę iš esamų blogybių, ir galbūt ne visada
pataikau.