Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-27 18:25:35
Bronco rašė:

> Premjero darbas ne tik tramdyti vietinius kabineto narius, tam
> Skvernelis yra puikiai tinkamas. Su problemomis jis susidurs
> bendraudamas su savo užsienio kolegomis. Užsienio politikos patirtis

O iš kur tu toks tikras, jei net nežinai?
Teigia, kad moka anglų, rusų, lenkų kalbas. Beje, kaip tik Molotkovo
gaudymo laikotarpiu skraidė užsienin, kaip VRM ministras ir kažką ten
netgi kalbėjo, matyt.

> premjerui yra būtina, o Skvernelis šiame reikale naujokas.

Va tik nereikia. Dėjau aš ant tos mūsų užsienio politikos svarbos, nes
iš tikrųjų dabar nepalyginamai svarbiau viduje tvarkytis. URM'ui
deleguoti profesionalą, plius prezidentūra, nukrypimų nuo strateginės
vakarų krypties tikrai nėra ir viskas bus taip pat ir net geriau, nei
prie Butkevičiaus ar Kubiliaus.