Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-10-25 11:09:20
Toks ispudis, kad bandai visame sitame reikale logikos ieskoti.

"RaR"  wrote in message news:nun39r$fts$1@trimpas.omnitel.net...

Dar kauniečiai parodė, kad giliai širdyje jie vis tik valstiečiai, o
vilniečiai - kad jau kokia antra karta nuo žagrės. Bet galit man kas
nors paaiškinti kodėl tas Skvernelis staiga toks populiarus patapo, kad
jam nuėjus pas kokį Tomaševskį, turbūt, visa Lietuva būtų ir už jo
partiją prabalsavus? Gal todėl, kad nežiūriu TV, man bene vienintelis jo
veiklos epizodas išlikęs kai iš policininko atėmus automatą jis pasiuntė
Graužinienę. Ką jis ten dar tokio padarė ar pasakė?