Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-25 11:45:47
Bet kažkokie motyvai turi būti. Būna kad tiesiog gražus, kitas - tiesiog
nuskriaustas, dar kiti tiesiai iš TV atėję, kita pedofilais gąsdino. Bet
matyt, kad daug žmonių yra išsiilgę policinės valstybės - jiems
policininkas valdžioje asocijuojasi su "tvarka ir teisingumu" -
"susodins kyšininkus ir grobstytojus, o atimtus pinigus išdalins mums
pensijų ir pašalpų pavidalu". Tas policininko poreikis matėsi jau
Grigaravičiaus atveju - irgi buvo lygiai toks pat populiarus, tik
apsiribojo Alytumi, o galėjo ir visą Lietuvą paimti.