Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: RaR
Data: 2016-10-26 17:47:12
Dėl to man jis ir baisus. Man žmogaus požiūris į GMO yra vienas
pagrindinių indikatorių ar jis sugeba kažką suprasti, išsiaiškinti,
galiausiai pasirinkti tikėti mokslu ir tos srities ekspertais, ar jis
pasirenka tikėti visokiomis sąmokslo teorijomis ir šarlatanais.

Jeigu žmogus prieš GMO, tai jis paprastai prieš laisvą rinką, prieš
laisvą prekybą tarp šalių, skeptiškas visų naujų (nors ir patikrintų)
technologijų atžvilgiu, žodžiu, kaip tokie dabar save mėgsta save
vadinti, "antiglobalistas". Ropės pažiūros atitinka visą tą šabloną. Dar
ten visokie Kepeniai, vykdantys propagandą prieš skiepus ir pan. Savo
laiku jie buvo prieš NATO ir prieš ES. Neseniai Karbauskio bratanas
Maskvoje tapo valstybinio teatro direktoriumi, o ten tokie postai, sako,
šiaip sau nedalinami.

Šiaip jau jeigu Skvernelį nustums į Graužinienės postą, Karbauskis bus
labai gražiai išdūręs rinkėjus. Juk iš esmės visi balsavo už Skvernelį,
tas gaus simbolinį postą, o premjeru pastatys kokį Ropę, kuris ir
nusimyžti nepasiklausęs Karbauskio nenueis.