Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Bronco
Data: 2016-10-27 17:05:17
On 2016-10-27 16:05, Laimis wrote:
> Matai, aš turiu kitą nuomonę. Nors tikrai reikia politinio
> išverstaskūriškumo ir slidumo sustyguoti Vėsaičių, Gražulių ir
> Abramikienių chorą, tačiau ryžtingai ir užsispyrusiai veikti, siekti
> tikslų, kiaušų dažnai nepakanka ar politinis išskaičiavimas/kompromisas
> nulemia neveikimą.

Premjero darbas ne tik tramdyti vietinius kabineto narius, tam
Skvernelis yra puikiai tinkamas. Su problemomis jis susidurs
bendraudamas su savo užsienio kolegomis. Užsienio politikos patirtis
premjerui yra būtina, o Skvernelis šiame reikale naujokas.

Tarp kitko, jis bent angliškai kalba?

> Dabar gi yra visos sąlygos veikti Skverneliui (turint didžiulį politinį
> ir rinkėjų palaikymą ir jo asmenines-dalykines savybes) ir neveikti
> nelaimėjusiems konservams ar socdemams (bijant prarasti ir pasitikėjimo
> likučius).

Tegul veikia Vidaus reikalų ministro poste.

> O tau nuostabu, kad premjeras būna nuo laimėjusios partijos? :-)

Ir kodėl man adresuoji tokį klausimą? Tai absoliučiai ne nuostabu, o
politinė norma. Tiesa, bet kuri norma turi išimčių. Ypač, po garsių
deklaracijų apie "profesionalus valdžioje". Gal tada reikėtų pasamdyti
profesionalą ir į ministro pirmininko postą? Nes Skvernelis
profesionaliai tiktų tik Vidaus reikalų ministerijai prižiūrėti.

> Kita vertus, gali pabadyti į sąrašą ir išrinkti geresnį premjerą. Aš
> tokių kandidatų, išskyrus kelis, nematau, nors ir nebalsavau už
> valstiečius.

Aš irgi pritariu, jog Skvernelis ne didžiausia blogybė.