Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: svyt
Data: 2016-10-26 14:51:12
Nu man irgi toks ispudis, kaip kaune studijavau 1990 (ir
 dusmanindavau), taip nepasikeites iki siol, kiek atvaziuoju
 nepastebejau ne vieno naujo pastato, kai tuo tarpu ziurint i
 senesnes vilniaus nuotraukas atpazint miesto negalima.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/