Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-27 16:05:27
Bronco rašė:

> Aš nieko neturiu prieš Skvernelį, bet geru premjeru jis gali būti tik
> Valstiečių partijos kontekste. Geriausia, jog jis juo ir nebūtų.

Matai, aš turiu kitą nuomonę. Nors tikrai reikia politinio
išverstaskūriškumo ir slidumo sustyguoti Vėsaičių, Gražulių ir
Abramikienių chorą, tačiau ryžtingai ir užsispyrusiai veikti, siekti
tikslų, kiaušų dažnai nepakanka ar politinis išskaičiavimas/kompromisas
nulemia neveikimą.
Dabar gi yra visos sąlygos veikti Skverneliui (turint didžiulį politinį
ir rinkėjų palaikymą ir jo asmenines-dalykines savybes) ir neveikti
nelaimėjusiems konservams ar socdemams (bijant prarasti ir pasitikėjimo
likučius).
O tau nuostabu, kad premjeras būna nuo laimėjusios partijos? :-)
Kita vertus, gali pabadyti į sąrašą ir išrinkti geresnį premjerą. Aš
tokių kandidatų, išskyrus kelis, nematau, nors ir nebalsavau už valstiečius.