Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: Audrys
Data: 2016-10-26 16:12:12
asilas su tiubeteika pagalvojo isitempes ir isspaude pro ausis paskutini
lasha smegenu .......
gmo pagrindiniai butent turi atsparuma vienam konkreciam pesticidui, kurio
galima pilt kiek patinka, nekenkiant paciam augalui. (bet tu vis tiek
nesuprasi).

"svyt"  wrote in message news:nuq55n$vkq$1@trimpas.omnitel.net...

Del Ropes, as vis galvojau, ko jis taip arsiai pries gmo
nusistates, pasirodo, gmo asaka gerkleje pesticidu gamintojams,
nu ir prekeiviams, butent jie paskleide mita apie gmo
pavojinguma, ir tik jie suinteresuoti ignoruot mokslininkus ir
gasdint zmones.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----