Tema: Re: Tylim, a ne?
Autorius: MRT
Data: 2016-10-26 16:51:49
> Tai man ir normali socialdemokratija tiktų, jeigu tokia partija turėtų aiškias nuostatas ir jas vykdytų. Neturiu nieko prieš
> mokesčiais grįstą dalies pajamų perskirstymą vardan mažesnės nelygybės ir stabilesnės visuomenės. Svarbiausia kad sistema būtų
> aiški, prognozuojama, sudarytų visiems vienodas sąlygas ir veiktų efektyviai.

lygybe visi (99%) tegul sedi siknoj netenkina..
norai padaryt "niekas siknoj nesedi" irgi netenkina, kai kas turetu joje sedet.
nelygybe nepatinka ne tarp MMA ir vidutines.. o tas situ siknu ir melejonu..

NPD apskaiciavimas knisa tuo, kad keiciama ir "konstanta".

NPD = 470 – 0,20*(Alga-800) << 800 Lt
NPD = 570 – 0,26*(Alga-1000) << Lt
<..>
NPD = 166 – 0,26*(Alga-290), MMA
NPD = 200 - 0,34*(Alga-MMA)
NPD = 310 - 0,50*(Alga-MMA)

Kazkoks mistinis barjeras ~3150 Lt -> ~913Eur -> ~1000Eur,
kai tampi buoze ir prarandi NPD ... jei MMA +300Eur (ant popieriaus) -
prarandi 100Eur NPD (t.y. -15Eur) .. ir gal uzkala tas MMA+300 del to,
kad ne sargu dirba .. "pakelt MMA ir VDU" isakant moket didesne
minimalke kazkaip nesviecia man i apskaiciuota, ivertinta, pasverta sprendima.

> O dėl konservatyvumo, tai priešinga mano natūrai. Aš matau kad pasaulis, technologijos labai greičiai keičiasi ir manau kad
> visuomenei reikia keistis taip pat. Esu už kuo spartesnį naujovių įdiegimą, o ne už užsikonservavimą ir priešinimąsi joms.

mane knisa reformu darymas ratuku.. knisa, kad praktiskai visose srityje daugiau ar
maziau prisikta ir viskas suvedama i truksta lesu.. nors viena sriti paaukotu vardant kitos..
nors kazka supaprastintu paprastam zmogeliukui.. kiek prikurta visokiu formaliu/fiktyviu
proceduru.. visokiu leidimu derinimai per UAB'us, kurie parasus sikines nepajudine delioja..