Tema: Re: Pzd megstantiems fotografuoti
Autorius: svyt
Data: 2015-01-31 20:01:27
Paklausk kiek buvo pakartotinu, manau kad tu pazeideju buvo kokie
 300, nes varinejo per tuos pacius kiemus, pas mus irgi baustu
 mazai, man vis isdega kad turiu pusbroli amerikoje, ir turiu jo
 duomenis, blyn jei gryztu nesuprastu kas darosi ;)

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/