Tema: Re: Pzd megstantiems fotografuoti
Autorius: KEdas
Data: 2015-01-29 00:56:51
Visas „archyvas“ epolicijoje ir el. pašte. Išsiųstas nuotraukas laikau
serveryje, tai matau, kad jų kasmet būna apie 10000. Vienoje nuotraukoje
vidutiniškai po 1,5 pažeidėjo, bet, kadangi jie kartojasi (kartais net
po 20 kartų tas pats fruktas skirtingomis dienomis), tai baudas gauna
tik kartą per kelis mėnesius.
Nusiuntus savivaldybėn baudas gauna praktiškai visi, o kaip su policija
– nežinau, nes anie neatsako normaliai, tai apie rezultatus galiu tik
spėlioti iš pokyčių gatvėje ir vairuotojų prašymų ištrinti nuotraukas
bei pažadų pasitaisyti :)